Jak zrobić grę, czyli małe/wielkie pieniądze, crunch, wyścig i groźby śmierci #85

Biznes gier komputerowych to wielkie pieniądze, ale także ciągły stres, wieczny wyścig z czasem, pościg za technologią, wiedzą i trendami oraz balansowanie między miłością i nienawiścią graczy. Jak zrobić grę? Jak ją sprzedać? Na czym i kto zarabia? Dlaczego pomysł na grę jest w tym wszystkim zupełnie nieistotny? I dlaczego warto dziecku kupić klocki Lego zamiast tabletu…

  • // Bartosz Rakowski // prezes Atomic Jelly SA, wykładowca przedmiotów związanych z produkcją gier

//tu nas też znajdziesz

Facebook

Tu z nami porozmawiasz. Tu znajdziesz ludzi, którzy nas słuchają.

Spotify

Tu nas posłuchasz. Tu zasubskrybujesz i dostaniesz powiadomienia.

Youtube

Jeśli lubisz JuTuba, to tu też nas posłuchasz i zasubskrybujesz.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

//wesprzyj nas

//ostatnie

Produkcja wideo, foto, audio

//reklama

Ekspres do kawy Kamira Espresso